קורס Customer Success

לעשות קריירה מלקוחות מרוצים

| קצת על הקורס


Customer Success Manager, או CSM, הוא מקצוע חדש שבא לענות על סטנדרטים מטורפים של שירות, שמאפיינים את המאה ה-21. בעשור שבו הביטוי ״הלקוח במרכז״ הפך מקלישאה עייפה להבדל שעליו קמות ונופלות חברות, Customer Success Manager הוא תפקיד ייחודי, ורסטילי ורב-ממדי, שנולד על מנת למקסם את הצלחת החברה דרך ייצוג הלקוח. התפקיד, שתופס תאוצה בקצב מסחרר, מאפשר ל״אנשים של אנשים״ עם מעט מאוד ניסיון מחוץ לתעשייה להיכנס לתפקיד מפתח בהיי-טק, על כל הפינוקים וההטבות שבדבר, ומבלי לדעת שורת קוד אחת. המרצים שלנו, המאיישים משרות CSM בחברות הכי נוצצות בשוק, ייקחו אתכם לשם תוך 3.5 חודשים בלבד.

| העקרונות המנחים שלנו

לומדים לעבוד
ב-Experts Academy לומדים רק את החומרים הכי מתקדמים ורלוונטיים בעולם ההייטק, באמצעות שלל התנסויות מעשיות בשיעורים ובבית שהופכות את המעבר לעבודה האמיתית בשטח לחלק, טבעי ופשוט.
הכי אישי שיש
בכיתה, בהפסקה או בין השיעורים - כל תלמיד מקבל מהמרצה ומצוות המעטפת של הקורס מענה שוטף לכל שאלה בזמן אמת, כדי שנמשיך לרוץ קדימה ביחד.
כל הדרך, עד למשרה
מסלול הקורס כולל ליווי והכנה לראיונות עבודה וחיבור ישיר למשרות הכי נחשקות בשוק באמצעות ה-Marketplace של Experts Group ומיטב המומחים להשמה בהיי-טק בישראל.
לומדים ממי שבטופ
המרצים שלנו הם המומחים המובילים בתעשייה בתחומים הנלמדים, ויודעים מה קורה בשטח, בזמן אמת. זו גם הסיבה לכך שממחזור למחזור תכני הקורס עוברים עדכון ונשארים הכי רלוונטיים בתחום.
| הצלחה מדברת אליכם?
נשמח לדבר אתכם!

| מה לומדים?

Introducing the CSM role & High-Tech
In this module we’ll teach the lay of the land in the tech industry and lay down a strong foundation for your success in this role. What is Customer Success? How does it differ from support or sales? Why is it important? And what makes an amazing CSM?
1
Data & Data structure
You can’t change what you don’t measure. In this module you’ll discover the best metrics to track, how to uncover new metrics that matter and how to track them to virtually guarantee success.
2
Reporting and using CS to drive decision-making
Your understanding of the desired Customer Experience combined with the power of customer and user data can be used to help the company make better decisions, both long- and short-term. Here’s how.
3
Using CS to increase company success
Learn diverse strategies for increasing your company’s success metrics.
4
Engagement, Retention and Churn
Marketing and sales get customers through the door. But that’s not enough. Your job is to make sure that door is not a revolving one, by ensuring customers stick around for the long-haul.
5
When customers need help
The unique nature of Customer Success is that it is built to bridge between the company’s needs and the customer experience. Sometimes that’s easy, other times it’s a balancing act that requires finesse and skill. We’ve dedicated this module to that skill and finesse.
6
Bulletproof customer relationship
At the end of the day, good business is built on good relationships. In high-tech, the twist is to do so at a mind-bending scale. These are some of the ways to do that successfully.
7
Maximizing product value using CS
A good company makes a product that solves a problem. A great company makes one that solves a problem while providing an impeccable experience. To do that, companies must be customer centric. And to be customer-centric, they need someone to advocate for Customer Success – you.
8
PR & CS role visibility
We live in a connected, relatively transparent world where dissatisfied customers can determine a company’s success, or at least its growth rate. Customer Success can leverage this to increase adoption and loyalty. In this module we’ll walk you through ways to do that.
9
Soft skills & career mapping
In this module we’ll go over everything you need to land and excel at your CS job, beyond the technical knowledge you’ve gained up until now in the course.
10

| המרצים שלנו

Shikma Klein-Sharony
שקמה קליין שרוני
Customer Success Manager

מנהלת הצלחת לקוח ב- PayPal, תאגיד הפינטק האמריקאי ששווי השוק שלו עומד על 145 מיליארד דולר. בעלת 8 שנות ניסיון בתור Customer Success Manager בתחומים שונים, בהם אונליין מרקטינג, סייבר ופינטק. מנוסה בבניית תוכניות אונבורדינג ויישום מדדי ניטור (KPIs). בעברה CSM בחברות בגדלים שונים, מסטארט-אפים ועד תאגידים.

Bar_Zefania
בר צפניה
Director of Revenue Operations

מנהל מערך ה-Revenue Operations ב-Product Experts. מוביל חדשנות מוצרית, שותפויות אסטרטגיות ומצוינות תפעולית, אחראי על שיפור חוויות הלקוחות והצמיחה בהכנסות. מוביל מאמצי B2B, כולל onboarding של הלקוחות העסקיים והבטחת שביעות רצונם בהתאם ליעדים. מומחה במינוף נתונים לשיפור אסטרטגיות המכירה.

עידן-מבשם
עידן מבשם
Growth Lead

כיום Growth Lead ב-Kayzen, שמנהלת פלטפורמת פרסום B2B. בתפקידו הקודם, מנהל פעילות הסוכנויות והמותגים של חברת Outbrain בישראל, דרום אפריקה, רוסיה ומזרח אירופה. לפני כן שימש כמנהל האסטרטגיה של צוות המותגים של Outbrain ישראל, והוביל בהצלחה את הפעילות הפרוגרמטית של החברה בשוק המקומי.

Michal-Tik-Genin
מיכל תיק ג'נה
Chief Customer Officer

סמנכ"לית לקוחות בחברת Easyway, שם הקימה את מערך ה-CS. אחראית על כל צדדי ניהול הלקוח בחברת SaaS ושת"פים גלובליים ומאמינה בלשים את הלקוח במרכז (Client Centric Approach). בעלת נסיון עשיר בהקמת מערכי CS ובתפקידי ניהול לקוח ושירות לקוחות.

| בוגרים מספרים

| קריירת CS תפורה עליכם?
דברו איתנו!
דילוג לתוכן