לעבוד ב- Experts Group

| למה לעבוד אצלנו?

כי אכפת לנו, וכי במשפחת Experts Group כל עובד נחשב. תהליך המיון הקפדני שלנו מבטיח שנקבל לשורותינו רק מקצוענים אמיתיים, שהם גם שחקני צוות שכיף לעבוד איתם ובסביבתם. את העובדים הנבחרים הללו אנו דואגים גם לפנק, כיאה לעובדי היי-טק, וגם להעשיר, כדי שהקריירה שלהם תמשיך לצמוח ללא הפסקה. בלב הבורסה ברמת גן ובאווירה ביתית ומתגמלת ששמה דגש על הצרכים האינדיבידואליים והמקצועיים של כל עובד, יצרנו מקום עבודה שהוא חממה לצמיחה ברמת הפרט והחברה, כזו שכיף לחזור אליה בכל בוקר מחדש.

| הערך המוסף שלנו

למידה מסביב לשעון

דרך עבודה מול החברות המובילות בתעשייה והשתתפות בקורסים מקצועיים על חשבוננו, עובדי Experts Group לא מפסיקים לצמוח.

צוות שהוא בית

עובדינו נבחרים לא רק בגלל היכולות המקצועיות המרשימות שלהם, אלא גם בזכות תכונות אישיות מנצחות שהופכת אותנו למקום שכיף לעבוד בו.

סביבת היי-טק אמיתית

בלב המדינה, במשרדים חדישים המאובזרים בטכנולוגיות מתקדמות ובאווירה עוטפת ומפנקת, העובדים שלנו חיים את יתרונות עולם ההיי-טק.

| תהליך הגיוס

1
הגשת מועמדות
ובחינת קו״ח
2
ראיון טלפוני
מנהלת HR
3
ראיון וירטואלי עם ה-COO
ב-Zoom + תרגיל מקצועי
4
ראיון פרונטלי
מנכ״ל ומנהל ישיר

| משרות שמחכות לכם עכשיו

Student Success Manager
Job Overview:
Experts Group is seeking a dedicated and dynamic Student Success Manager to join our team. This role is focused on daily operations, problem solving and delivering tailored olutions integral to ensuring customer satisfaction. The ideal candidate will excel in managing student interactions, addressing their needs, and overseeing operational processes related to student services.

Responsibilities and Duties:
  • Student Support: Serve as the primary point of contact for student inquiries, providing timely and accurate responses to ensure a high level of student satisfaction.
  • Operational Management: Oversee day-to-day operational tasks related to student services, including managing student records, coordinating with academic staff, and ensuring the smooth execution of student-related processes.
  • Problem Resolution: Address and resolve student concerns or issues promptly, working to find effective solutions and escalate matters as necessary.
  • Communication: Maintain clear and professional communication with students through various channels (email, phone, in-person) to keep them informed about important updates, deadlines, and procedures.
  • Data Management: Manage and update data and records accurately, ensuring compliance with privacy regulations and institutional policies.
  • Collaboration: Work closely with other departments to ensure a cohesive approach to student services and support, including academic advising, sales, and administrative teams.
  • Feedback Collection: Gather and analyze student feedback to identify areas for improvement and contribute to the enhancement of student services.

Qualifications:
  • Bachelor’s degree in Education, or a related field.
  • Proven experience in student services or administrative, operations, or productions.
  • Excellent interpersonal and communications skills, with a strong focus on customer service.
  • Strong organizational and multitasking abilities, with attention to details.
  • Problem-solving skills and the ability to handle sensitive situations with professionalism and discretion.
  • Adaptability and flexibility in a fast-paced environment.
  • Strong work ethic and commitment to providing exceptional support to students.
להגשת קו"ח
Technical Sales Specialist
Job Overview:
Global Dev Experts is seeking an experienced Technical Sales Specialist with a strong background in B2B or B2C sales in the technology sector. The ideal candidate will be responsible for managing and growing client relationships across Europe and US and has a proven track record of driving sales for tech or training programs, as well as developing sales strategies, and ensuring client satisfaction across diverse markets.

Responsibilities and Duties:
  • Manage key client relationships, develop strategic partnerships, and negotiate contracts.
  • Understand and address client needs, offer tailored solutions, and ensure high levels of client satisfaction.
  • Oversee the sales process, from initial contact to deal closure.
  • Handle all stages of the sales process, solution presentation, negotiation, and closing deals.
  • Analyze sales data and provide reports on performance to senior management.

Qualifications:
  • Minimum of 4 years of proven sales experience in B2B or B2C environments within the technology sectors.
  • Bachelor's degree in Business, Technology, or a related field.
  • Deep understanding in technology roles, products and solutions.
  • Excellent verbal and written communication and presentation skills.
  • Experience owning the entire sales cycle.
  • Adaptability and flexibility in a fast-paced environment.
  • Native English speaker with exceptional proficiency in English.
  • Ability to work in US business hours due to the global nature of the role.
להגשת קו"ח

| מי יהיו הקולגות שלכם?

| מה העובדים שלנו חושבים עלינו

| צרו קשר ואולי נעבוד יחד!
נשמח לשמוע מכם.

Student Success Manager

אנא מלא פרטיך וצרף קו"ח מעודכנים

ניתן לצרף קובץ בפורמט docx, doc או pdf בלבד, בגודל עד 1 מגה בלבד.

Technical Sales Specialist

אנא מלא פרטיך וצרף קו"ח מעודכנים

ניתן לצרף קובץ בפורמט docx, doc או pdf בלבד, בגודל עד 1 מגה בלבד.
דילוג לתוכן