Devops Experts

| עלינו, בקצרה:

הקורסים של DevOps Experts נבנו על ידי מיטב מנהלי המחלקות בחברות המובילות בארץ, כדי להוציא אל השטח – תוך 4 חודשים בלבד – אנשי מקצוע מעולים שיובילו את ההיי-טק, שיבצעו אוטומציה של תהליכי פיתוח מורכבים, שיתכנתו בשפת Python המבוקשת ושיתנו לארגונים מענה לאתגרי פיתוח מורכבים ושידעו לבחון את הארכיטקטורה בצורה אסטרטגית. התעשייה זקוקה לאנשי מקצוע מעולים, שמעודכנים בכל מה שהכי רלוונטי בטכנולוגיות הכי מתקדמות, וידעו להטיס ארגונים למעלה ולהשאיר אותם בחזית. אתם תביאו את האמביציה להיות במגרש של הגדולים ביותר, אנחנו נצייד אתכם בכלים להתברגות בדיוק שם.

| למה אצלנו?

המרצים המובילים בתעשייה
כל מרצי DevOps Experts עובדים בבקרים כמנהלי צוותים בחברות שכולם חולמים לעבוד בהן, ובערבים מלמדים את הסטודנטים שלנו את כל מה שיצטרכו לדעת כדי להתקבל לחברות בסדר גודל הזה (הנטוורקינג כבר בפנים!).
התכנים הכי רלוונטיים לשטח
בכל הקורסים של DevOps Experts חומרי הלימוד מתעדכנים מדי מחזור, בהתאם להתפתחויות שמתרחשות בהיי-טק מדקה לדקה. השיעורים כוללים חומר מעשי בלבד, שמתורגל ללא הרף, מבלי להעמיס על התלמידים שום מידע תיאורטי והיסטורי, שלא ישרת אותם בעבודתם.
מתרגלים להיות במרכז
המרצים שלנו זמינים לכל תלמיד גם בין השיעורים - בוואטסאפ, בטלפון ובאימייל, כדי שאף סטודנט לא יתקע בשיעורי הבית או יישאר עם שאלה שתמנע ממנו להתקדם, ומבצעים בדיקות יזומות, כדי לוודא שמטלות הבית מתבצעות והחומר מתורגל פיקס. הכיתות? גם הן בטבור של המדינה, באזור הבורסה ברמת גן. היי-טק מהרגע הראשון.
קורסי Booster
כל הסטודנטים שלנו זכאים להשתתף בחינם בשני קורסים משלימים, שיתפרו להם את הסיכויים הכי טובים לעבור את ראיונות העבודה: אנגלית ממוקדת להיי-טק ומיתוג מקצועי אישי, כולל שיפוץ קורות חיים ולינקדאין והכנה מקיפה לשאלות המגייסים.

| מה נלמד אתכם?

קורס שמכשיר סטודנטים לתפקיד שבחזית הטכנולוגיה בעולם הייטק, שמטרתו להפוך תהליכים תשתיתיים מסורבלים לאוטומטיים ופרודוקטיביים, כך שתהליכי הפיתוח יתבצעו בצורה מיטבית. מקצוע מגה-מבוקש בתעשייה, שדורש ראייה כלל ארגונית, יכולות בינאישיות גבוהות וחוש אחריות מפותח.

קורס שתפור הן לעובדי היי-טק שזקוקים ל-Python כדי להפוך תהליכים ידניים לאוטומטיים באמצעות כתיבת סקריפטים, והן למי שחדש בעולם התכנות ורוצה להיכנס לתחום באמצעות השפה הכי מבוקשת ומגוונת בשוק (שהיא גם קלה להפליא ללימוד!).

ארכיטקט תוכנה רואה מעבר לקוד: הוא צופה קדימה, חוזה התמודדויות עתידיות ונותן מענה לאתגרים מורכבים. תפקיד שמתאים למתכנתים מנוסים ובעלי ראייה מערכתית ואסטרטגית, ששואפים לעמדת מפתח משמעותית.

| המרצים שיטיסו אתכם למעלה

| הגיע הזמן לשלב הבא בקריירה שלכם?
השאירו פרטים וניקח אתכם לשם
דילוג לתוכן