כל היבטי המוצר מ-א׳ ועד ת׳: הקורסים הנלמדים תחת המותג Product Experts נותנים מענה מקיף למי שרוצה להיכנס אל עולם המוצר, או להישאר בחוד החנית של התחום הכי פועם בהיי-טק במאה ה-21. אם אתם חולמים לקחת חלק במוצר הבא שעליו ילחצו מאות מיליוני משתמשים ביום, זה שיהפוך לחלק בלתי נפרד מחיי האנושות, לבנות לעצמכם קריירה מזהירה ומשמעותית בהיי-טק ולקחת את המשכורת שלכם ל-Level אחר, קורסי Product Experts נבנו על ידי מנהלי צוותים בחברות הכי גדולות בתעשייה, כדי לתת לכם את עמדת הפתיחה הטובה ביותר בענף, באמצעות קורס ממוקד ופרקטי.
לקחת רעיון מעולה ולהפוך אותו למוצר אדיר: כך כובשים את העולם במילניום השלישי. קורס ניהול המוצר שלנו מקבל לשורותיו הייטקיסטים שאפתניים ומחזיר אותם אל הטופ של ההיי-טק כבוגרים שיודעים איך לממש חזון מבטיח, להביא אל העולם מוצר מהפכני, להחדיר אותו אל השוק ולשמר לקוחות מרוצים.
בהיי-טק, יותר מבכל תחום אחר, צריך לדעת איך לגרום לדברים לקרות. בקורס נלמדת אמנות ניהול הפרויקטים, על הדגשים הייחודיים לתעשייה, כך שאנשים מוכשרים ותקתקנים יוכלו להוציא מעצמם את המקסימום בחברות הכי לוהטות על הכדור.
ההיי-טק צמא לאנשים של מספרים, כאלה שידעו להסתכל באוקיינוס של מידע ולהוציא ממנו את הנתונים הכי רלוונטיים להצעדת הארגון קדימה. קורס שלוקח אנשים שמספרים קטנים עליהם, והופך אותם לג׳וקרים הגדולים של חברות.
מה יש לאנשים של אנשים לחפש בהיי-טק? את אחד המקצועות הכי מבוקשים בתעשייה! אם יחסי אנוש הם הצד החזק שלכם ולקוח מרוצה הוא הממתק האהוב עליכם, קורס ה-Customer Success Manager שלנו יהפוך את הכישרון שלכם לקריירה אדירה.
דירקטור מוצר ב-CrowdStrike, חברת סייבר גלובלית מובילה, מנהל מוצרים בעולמות ה-Cloud Security. בתפקידיו הקודמים היה ראש תחום מוצר ב-SentinelOne, שביצעה את הנפקת הסייבר הגדולה בעולם, ו-Director of Product ב-NSO, תפקיד אשר במסגרתו היה אחראי על המוצר המרכזי של החברה.
כיום מנהלת את האסטרטגיה של אחד ממוצרי הדגל ב-monday.com, ענקית ה-SaaS ואחת החברות הישראליות המצליחות ביותר בוול סטריט, שכיום מוערכת בשווי של 13 מיליארד דולר. מנהלת את כל הפרויקטים האסטרטגיים בחברה ואחראית על הבניית מתודולוגיות ותהליכים. בתפקידה הקודם היתה Director of Program & Business Operations ב-Payoneer, חברת פינטק שהונפקה ב-3.3 מיליארד דולר. בעלת ניסיון בהובלת פרויקטים מגוונים בחברות חומרה ותוכנה.
מנהל האופרציה ואחראי על הדליברי של כל פרויקטי ה-R&D ב-IronScales, אשר פיתחה מוצר המשלב AI ותובנות אנוש למניעת איומי סייבר ארגוני, עם מעל 10,000 לקוחות עסקיים גלובליים. אחראי על כל תחום הפרויקטים, הדליברי, האנליטיקות והאימפקט. בעברו ניהל צוות של מנהלי פרויקטים ב-Cybereason, בין החברות המובילות בעולם בתחום הסייבר ההגנתי, ושימש כ-Program Manager ב-Playtika, חברת הסושיאל גיימינג הגדולה בעולם.
Senior Operational Program Manager בחטיבת ה-B2B האסטרטגית ב-Payoneer, חברת הפינטק המובילה בעולם התשלומים הגלובאליים. בעלת ניסיון רב כ-Business Partner Program Manager, בבניית אסטרטגיה, מטרות ואזורי מיקוד לארגון עסקי, בנייה, יישום, מעקב וניטור תוכניות פרוייקטים חוצי חברה, הטמעת תהליכים, מתודולוגיות ושיטות עבודה.
מנהל פרויקטי מערכות מידע ב-JFrog, הראשונה בתחומה שהונפקה בנאסד"ק בשווי של 5.8 מיליארד דולר. בתפקידו הקודם ניהל פרויקטי אינטגרציה טכניים ב-Payoneer. מנוסה בניהול והובלת פרויקטי טכנולוגיה משלב הייזום ועד סיום ההטמעה. ברק מביא עימו ידע פרקטי במתודולוגיה וכלים לתכנון פרויקטים מורכבים בסביבות עבודה מגוונות, בניית לו"ז, תכולה, ניהול משאבים אופטימלי וניטור סיכונים.
כיום מנהל מוצר ב-Abra, המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות מידע, מנוסה בניהול מוצרי B2B, B2B2C בעולמות התוכנה. מ"פ וסמג"ד בהנדסה קרבית, עם 8 שנות ניסיון בהובלת פרויקטים טכנולוגיים במתודולוגיות Agile, יצירת גאנטים, הובלת תוכניות עבודה מקצה לקצה תוך עמידה בדרישות האיכות והתקציב. בעברו מנהל פרויקטים ב-NCR שם ניהל פרויקטים בתקציבים של מיליוני דולרים עבור שלל לקוחות B2B גלובליים.
מנהל פרויקטים בכיר ב-Payoneer, מחברות הפינטק המובילות בעולם. החל את דרכו בתעשיית ההיי-טק ב-2008, ומ-2016 מנהל פרויקטי Inbound ,Outbound ופרויקטים אופרטיביים, טכנולוגיים, רגולטוריים ושיווקיים. מתמחה במוצרי B2B ובטכנולוגיות SaaS. בזמנו הפנוי עוסק ביצירה עצמאית, חדשנית ובועטת כבמאי, תסריטאי וסופר.
בעל ניסיון של מעל 10 שנים בניהול מוצר וניהול מנהלי מוצר, הוביל והטמיע מוצרי AI ו-GenAI עם מיליוני משתמשים. כיום דירקטור מוצר ב-Navan, יוניקורן בתחום ה-Business Travel עם אלפי לקוחות ברחבי העולם, בשווי מוערך של 9.2 מיליארד דולר. בתפקידו הקודם שימש כמנהל מוצר בכיר ב-Amazon - Alexa Shopping, ודירקטור מוצר ב-CWT.
לליאור ידע ונסיון עשיר בבניית תשתית נתונים, ניתוח ביג דאטה והפקת תובנות עסקיות עבור מוצרי AI המשרתים מאות מליוני משתמשים ברחבי העולם. בעברו ראש צוות אנליסטים ב-AppsFlyer, חברת המובייל מרקטינג אנליטיקס המובילה בעולם. בעל רקע נרחב בהדרכה וחניכה מקצועית בעולמות הדאטה וניתוח הנתונים.
מנהל צוות אנליסטים ב-monday.com, אחת החברות הישראליות המצליחות ביותר בוול סטריט. אחראי על ניתוח נתונים ושיתוף פעולה עם שלל מחלקות בארגון על מנת לייצר מסקנות והמלצות עסקיות. ניהל צוותי אנליסטים בשתי חברות הסושיאל גיימינג הגדולות בעולם - Playtika ו-SciPlay ומדריך מנוסה ובעל תשוקה ללמד.
ראש צוות אנליסטים ב-Fiverr הישראלית שנסחרת בבורסה בשווי של מיליארד דולר. מטרת הצוות למנוע מקרי הונאה במרקטפלייס באמצעות אנליזות של התנהגות המשתמשים. גל ניהל צוותי אנליסטים בחברות גדולות, בעל תואר MBA מאוניברסיטת ת"א עם התמחות ב-Data Analytics, ומדריך מבוקש ואהוב.
כיום Growth Lead ב-Kayzen, שמנהלת פלטפורמת פרסום B2B. בתפקידו הקודם, מנהל פעילות הסוכנויות והמותגים של חברת Outbrain בישראל, דרום אפריקה, רוסיה ומזרח אירופה. לפני כן שימש כמנהל האסטרטגיה של צוות המותגים של Outbrain ישראל, והוביל בהצלחה את הפעילות הפרוגרמטית של החברה בשוק המקומי.
מנהל מערך ה-Revenue Operations ב-Product Experts. מוביל חדשנות מוצרית, שותפויות אסטרטגיות ומצוינות תפעולית, אחראי על שיפור חוויות הלקוחות והצמיחה בהכנסות. מוביל מאמצי B2B, כולל onboarding של הלקוחות העסקיים והבטחת שביעות רצונם בהתאם ליעדים. מומחה במינוף נתונים לשיפור אסטרטגיות המכירה.
מנהלת הצלחת לקוח ב- PayPal, תאגיד הפינטק האמריקאי ששווי השוק שלו עומד על 145 מיליארד דולר. בעלת 8 שנות ניסיון בתור Customer Success Manager בתחומים שונים, בהם אונליין מרקטינג, סייבר ופינטק. מנוסה בבניית תוכניות אונבורדינג ויישום מדדי ניטור (KPIs). בעברה CSM בחברות בגדלים שונים, מסטארט-אפים ועד תאגידים.
מנהל פרויקטים בכיר ב-Microsoft, עם התמחות בעולם ה-Microsoft Dynamics CRM. בעל יותר מ-15 שנות ניסיון בניהול והובלת פרויקטים בארץ ובעולם. מתמחה בניהול פרויקטים מורכבים ואסטרטגיים, הכוללים ניהול שותף, תקציב, לקוח, תכולה וסיכונים ובניית תוכנית עבודה. סמ״פ וקמב״ץ ביחידת מילואים מובחרת.